עוד כתבות בנושא

הקול של מיכל – תחבורה ציבורית בהרצליה, את מי היא באמת משרתת?

בואו נדבר על זה רגע על תחבורה ציבורית, אני מבינה שרוצים שתושבי העיר ישתמשו בתחבורה הציבורית כמה שיותר אבל  כנראה זה רק אמירה ולא למעשה ….. למשל, לא יתכן שייקח לי שעה ורבע  להגיע בין שתי נקודות בתוך הרצליה. אבסורד, לא?

מיכל סלע
הקול של מיכל - מיכל סלע בטור אישי על החיים בהרצליה

נעים מאד  שמי מיכל סלע נשואה +2 מאז שהפכתי לאמא הרגשתי צורך להיות מעורבת בקהילה כדי להכיר, להבין, לתרום ולהתרעם, שכן הקהילה חשובה לאיכות החיים שלנו ושל ילדנו. ב 5 שנים האחרונות אני גרה בנווה עמל ומעורבת בקהילה בשכונה, גדלתי בשכונת נוף ים שם בית הקפה המשפחתי שלנו קפה עמליה. גם שם הייתי מעורבת עמוקות בקהילה,  אני כאן כדי לעלות, להעיר ולהאיר נושאים חשובים לקהילה העירונית שלנו.

בואו נדבר על זה רגע…..על תחבורה ציבורית

אני מבינה שרוצים שתושבי העיר ישתמשו בתחבורה הציבורית כמה שיותר אבל כנראה זה רק אימרה ולא למעשה ….. למשל, לא יתכן שייקח לי שעה ורבע להגיע בין שתי נקודות בתוך הרצליה. אבסורד, לא?

מחלקת התחבורה הציבורית של העיריה ביקשה משוב מהתושבים,  לכן יזמתי קשר עם העירייה כדי למצוא פתרון עבור התושבים  כי התברר…  שהשינוי שנעשה עם קו 29 לקו 31 הוא לחלוטין, לחלוטין לא נוח, לא מתאים לרוב התושבים, אלה שלא רק בוחרים בתחבורה הציבורית, אלא אלה שהיום יום שלהם תלוי בה.

  דעתי היא: תכנון החלוקה והזמנים ושינוי הקווים נעשה ללא התחשבות בתושבים המבוגרים, הנוער ובכלל. הזמן שלוקח להגיע ממקום למקום בתוך העיר  בין חצי שעה אפילו שעתיים, ולא, אני לא מגזימה, לא הגיוני! קשה לי להאמין שמי שישבו ותכננו את המסלול  של הקו זה נוסעים בתחבורה הציבורית, כי על על המפה כנראה שמסתדר אך לא בפועל זה בהחלט לא נכון!

על מנת להיות חלק מהשינויים שנעשים בתחבורה הציבורית בעיר כך שבאמת יענו על הצרכים שלנו, פנינו לעיריית הרצליה. מחלקת התחבורה הרימה את הכפפה  ושלחו קישור למלא דוח יומי כדי שנציף ויהיה ברור יותר, כמה תקלות עיכובים ו/או אי הגעת אוטובוסים לתחנה התרחשו ברחבי העיר. מצרפת את הקישור כדי שתוכלו גם אתם למלא. כדאי למלא כדי להוביל שינוי בתחבורה הציבורית בעיר.   בהזדמנות זו יש לומר תודה לעירייה שמנסה לתת מענה לתושבים שמתלוננים ונמצאים בתסכול יומי.

אשמח לשמוע מה דעתכם, וגם מחלקת התחבורה. וכדי שהתחבורה הציבורית באמת תשרת אותנו היטב, אל תשכחו למלא את הדוח כאשר נתקלתם בתקלה!  קישור לשאלון התחבורה הציבורית 

מוזמנים לכתוב לי למייל  

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן