עוד כתבות בנושא

מטפלת על ארבע

אלחנן בדין, שפונה מביתו בקיבוץ מפלסים למלון דן אכדיה בהרצליה. נותר ללא בית ופרנסה. רגע לאחר שנישא לבחירת לבו והחל בחיים חדשים, הוא פונה לתושבי השרון ומציע את שירותיו כמאלף כלבים טיפולי

מטפלת על ארבע
אלחנן בדין - מאלף כלבים טיפולי, מנסה לשקם את הפרנסה ואת השגרה
 "החיים שלי השתנו ברגע אחד. היה לי בית, עבודה ופרנסה וכעת כל מה שנותר לי הוא הכלבה והכישרון שלי"

מטפלת על ארבע, אלחנן בדין, פונה מקיבוץ מפלסים שנמצא בעוטף ושוהה כיום עם אשתו  שני הטרייה במלון "דן אכדיה" בהרצליה. כמו רבים ממפוני העוטף –  הוא נותר תלוי באוויר ונתון לחסדי המדינה שתחליט בתאריך ה-16.1 אם להמשיך לסבסד את שהיית המפונים במלונות.

אלחנן בדין מאלף כלבים וכלבן טיפולי, מציע את שירותיו למשפחות ומעביר תוכנית אילוף לכלבים, שנועדה ללמד מבוגרים וילדים את יסודות ההתנהגות של הכלבים. "אני מעביר שיעורי אילוף כדי שכל המשפחה כולל הכלבלב שמצטרף אליה – יוכלו לחיות ביחד באהבה".

בדין, הגיע למלון "דן אכדיה" עם עשרות מפונים נוספים וישהה שם עד ל'הודעה חדשה'. כלבתו פנדה – הכלבה הטיפולית שבאמצעותה הוא מעביר שיעורים, התקבלה בזרועות פתוחות במלון.  שהצוות דן אכדיה הרצליה עושה הכל על מנת לסייע למפונים. "זה לא מובן מאליו שקבלו אותנו כאן עם הכלבה. במלון עושים הכל כדי שיהיה לנו נוח ונתנו לנו חדר עם מרפסת שלפנדה יהיה נוח". 

אלחנן ואשתו התכוונו להתחתן באולם בדרום אך אירועי הטבח ב-7.10 והמלחמה קטעו את התוכניות שלהם. "אהבה שלנו נצחה את החושך והתחתנו כאן בבית המלון עם חברים ובני משפחה. כעת אנחנו מנסים לשקם את חיינו. אני מציע את שירותי כמאלף וגם ככלבן טיפולי.

אני מאמן את הכלבים יחד עם בני המשפחה באמצעות טכניקות חיזוק חיוביות. יש לי ניסיון של מעל עשור בעבודה עם כלבים וילדים. אני מגיע עם פנדה שהיא כלבה שקטה ומהממת שמאפשרת לילדים לחוש ביטחון עמה אני מטפל בילדים. בנוסף אני מלמד משפחות שאימצו כלב חדש – תקשורת, אחריות ופעולות בסיסיות דרכיהן יוכלו לתקשר עם החבר הפרוותי שלהם".

לפרטים: 0545316396

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ענת הגב

    היי אלחנן, האם ידוע לך כיצד מוציאים רשעון לכלב טיפולי כדי שאוכל להיכנס איתו למקומות?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן